رویه‌های بازگشت کالا

  • رضایت و آسودگی کاربران در خرید، از مهم ترین اولویت‌های ماست. لذا در صورتی که کالای ارسالی دارای نقص باشد مشتری می‌تواند از خدمات پس از فروش چارپ استفاده کند. شرایط استفاده از خدمات به شرح زیر است :

ضوابط عمومی

  • اشکال، مغایرت یا ایراد فنی حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا به چارپ اطلاع داده شود.
  • کارتن یا جعبه بسته‌بندی دور انداخته نشود و در شکل ظاهری سالم برگردانده شود.
  • خدمات پس از فروش، اشکالاتی که در اثر استفاده نادرست کاربر حاصل شود را شامل نمی‌شود. این خدمات تنها مختص نقص خود کالا، یا آسیب به کالا در روند حمل و ارسال است.
  • پاره یا مخدوش کردن جعبه، امکان استفاده از خدمات پس از فروش را از بین می‌برد.
  • از باز کردن بسته‌بندی و نصب کالاهایی مانند هود و گاز رومیزی، که باید فقط توسط نصاب مجاز شرکت راه‌اندازی شود خودداری کنید. لازم است قبل از هر کاری با نمایندگی مجاز آن شرکت تماس بگیرید. در غیر این‌صورت گارانتی کالا از بین خواهد رفت.
  • اگر کالا هنوز برایتان ارسال نشده باشد امکان لغو آن را از پروفایلتان دارید. در صورتی که هزینه سفارش را آنلاین پرداخت کرده باشید، وجه طی 48 الی 72 ساعت به حسابتان واریز خواهد شد.

ایرادات فیزیکی و فنی

  • کسری اقلام ارسالی باید نهایتا 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش اطلاع داده شود.
  • در صورتی که تشخیص مغایرت کالا از روی بسته‌بندی مشخص باشد، لازم است کالا بدون باز کردن بسته برای بازگرداندن تحویل داده شود. اما اگر برای چک کردن نیاز به باز کردن بسته وجود دارد، تا زمان تحویل از بسته‌بندی به خوبی مراقبت کنید.
  • اگر آسیب و مشکل کالا در هنگام تحویل قابل مشاهده باشد، لازم است از گرفتن آن خودداری کنید و مراتب را به اطلاع کارشناسان چارپ برسانید.
  • در صورت وجود نقص در عملکرد کالا از دستکاری و تعمیر آن توسط افراد غیر مجاز خودداری کنید. کالا باید کاملا در شرایط تحویل گرفته شده بازگردانده شود.

بازگشت و بررسی کالا

  • اگر کالا مغایرت و نقص نداشته و با این‌حال از خرید خود منصرف شده‌اید، بعد از تحویل بسته تنها در صورتی می‌توانید انصراف از خرید را اعلام کنید که هیچ دخل و تصرفی در کالا صورت نگرفته باشد. هر گونه باز کردن بسته بندی، وکیوم، پلمپ و…امکان برگرداندن کالا را از بین خواهد برد حتی اگر از خودِ کالا استفاده‌ای نشده باشد.
  • اگر به دلیل مغایرت ظاهری یا نقص فنی، قصد بازگشت کالا را دارید، مراتب را به اطلاع کارشناسان پس از فروش چارپ برسانید.
  • بعد از دریافت بسته، کارشناسان چارپ بررسی لازم را انجام می‌دهند. اگر ضوابط گارانتی رعایت نشده باشد یا کالا سالم باشد مجدد به شما برگردانده خواهد شد. در غیر این‌صورت شماره حساب شما جهت عودت هزینه دریافت می‌شود و مبلغ فاکتور خدمتتان واریز خواهد شد.
  • در صورتی که وجود ایراد به تائید کارشناسان برسد، هزینه ارسال آن به عهده چارپ خواهد بود.